luni, 4 ianuarie 2016

Cea mai buna combina frigorifica la 4500 de lei Liebherr CNPesf 3513

Chiar daca vorbim de un buget peste medie, la 4500 de lei se pot gasi cu adevat combine frigorifice exceptionale, care sa merite aceasta suma. Probabil multi se intreaba de ce ar da o mie de euro pentru o combina. Cel mai mare avantaj este dat de faptul ca sistemul de racire este unul hibrid, adica sistem de racire static cu ventilatie, cel mai bun pentru partea din frigider si sistem de racire dinamic, no frost la congelator. Pentru cei 233 de litri, sistemul de racire static cu ventilatie este cea mai buna solutie pentru o racire rapida si in acelasi timp care sa nu aiba probleme cu lipsa de umiditate.
Compresorul este cu electrovalva, ceea ce inseamna ca utilizatorul poate sa-si seteze independent temperatura la frigider si congelator. Sistemul de racire este foarte performant cu 16kg/24h si cea mai buna clasa de climatizare posibila SN-T. Pentru mai multe detalii privind criteriile de alegere puteti citi articolul Criterii de alegere combina frigorifica. La exterior vorbim de un finisaj deosebit, un design elegant si o usa de inox tratat special antiamprentare.
In concluzie Liebherr CNPesf 3513 este recomandarea noastra pentru cea mai buna combina frigorifica intr-un buget de 4500 de lei, fiind practic combina frigorifica perfecta, o combina fabricata in Germania care asigura o racire impecabila la frigider, o congelare foarte buna la congelator, un nivel de zgomot extrem de mic si o durata estimata de viata foarte mare, producatorul german asigurand 4 ani garantie pentru toate aparatele frigorifice din gama. Am realizat un top al celor mai bune combine frigorifice top pe care-l puteti citi in articolul Cea mai buna combina frigorifica.

4 comentarii:

  1. Aceasta combina frigorifica are compresor Danfoss?

    RăspundețiȘtergere
  2. Usa inox usa combina frigorifica6 ianuarie 2016 la 13:21

    Materialul usii este chiar din tabla de inox sau imitatie? Lateralele din ce sunt?

    RăspundețiȘtergere
  3. Review combina frigorifica Hotpoint9 ianuarie 2016 la 15:38

    Am auzit de Liebherr acum 6 ani, intr-un magazin din Baneasa si nu am crezut vanzatorul. Ulterior am aflat cat de buni sunt si acum imi pare rau ca mi-am luat combina frigorifica de la Hotpoint, care s-a stricat de 4 ori pana acum si am dat tot atatia bani cat costa un Liebherr

    RăspundețiȘtergere
  4. De departe cele mai bune frigidere. Sunt un fel de Rolls Royce al frigiderelor. Liebherr rules!!!

    RăspundețiȘtergere